TABLICE REKLAMOWE
Wszelkiego typu Reklama na blasze ocynkowanej, aluminiowej, spienionym PCV lub poliwęglanie komorowym. Grafika z folii samoprzylepnych, odporna na czynniki zewnętrzne, drukowana cyfrowo z fotograficzną jakością.
Przykładowe realizacje:
REKLAMA NA ŚRODKACH TRANSPORTU
Najbardziej mobilna forma przekazu w szeroko pojętej reklamie zewnętrznej. Grafika z folii samoprzylepnej drukowana cyfrowo, odporna na działanie warunków atmosferycznych. Stosowana na wszelkiego typu samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych z plandekami włącznie.
Przykładowe realizacje:
BANERY PROMOCYJNE
To uniwersalny, a zarazem najtańszy nośnik reklamowy do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Wykonany jest z elastycznej tkaniny PCV lakierowanej dwustronnie z systemem mocowań umożliwiającym szybki montaż i łatwość zmiany miejsca ekspozycji. Grafika naniesiona jest metodą druku cyfrowego. Ze względu na swoją prostotę jest to idealna forma prezentacji firmy lub produktu.
Przykładowe realizacje:
PLAKATY I BILLBOARDY
Plakatyto rodzaj reklamy na papierze plakatowym ,w technologii druku solwentowego, odpornego na czynniki zewnętrzne, formatu co najmniej A2, o charakterze reklamowym, służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w witrynach).
Billboardyduża tablica reklamowa umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Służy do umieszczania reklam naklejanych na zadrukowanym papierze billboardowym odpornym na czynniki zewnętrzne.
Przykładowe realizacje:
Najpopularniejsze formaty stosowane w Polsce to:
12 m2, 18 m2, 36 m2, 48 m2
DRUK SOLWENTOWY
Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym do druku wielkoformatowego. Nasze wydruki cechują się fotograficzną jakością przy zachowaniu odporności na czynniki zewnętrzne takie jak woda czy niskie temperatury. Technika druku solwentowego daje nam możliwość umieszczania grafik na różnych podłożach:
Banery Tworzywo podobne do plandeki samochodowej, trwałe, odporne na czynniki zewnętrzne, stosowane jako nośniki reklamy wewnętrznej i zewnętrznej
Canvas Tkanina podobna do płótna, idealna do reprodukcji obrazów, elementów wystroju wnętrz, scenerii
Folia samoprzylepna Tania forma reklamy możliwa do umieszczenia na wszystkich typach nośników
Folia One Way Vision Folia z przepuszczalnością światła, do aplikacji na szybach budynków i środków transportu
Folia wylewana Specjalistyczna folia do pokrywania elementów wypukłych, wklęsłych (karoseria pojazdów).
Papier Whiteback Papier z białym spodem, idealny do prac fotograficznych grafiki do wnętrz
Papier Blueback Papier przeznaczony specjalnie na billboardy
Siatka mesh Idealne rozwiązanie dla reklamy wielkoformatowej, krótkookresowej na budynkach i rusztowaniach
KASETONY ŚWIETLNE
Kaseton świetlny to nośnik reklamowy doskonale widoczny zarówno w dzień jak i w nocy. Standardowo wykonany z profili aluminiowych, ze stroną ekspozycyjną z pleksi wyklejoną grafiką translucentną z folii samoprzylepnych wycinanych ploterowo lub drukowanych cyfrowo. Oświetlenie kasetonu stanowią klasyczne, świetlówki o mocy uzależnionej od wielkości i kształtu kasetonu. Wszystkie w/w wymienione reklamy świetlne mogą być zamontowane, jako naścienne, podwieszane, semaforowe oraz na konstrukcji nośnej jako wolnostojące.
Przykładowe realizacje:
STYRODUR
Liternictwo lub logo ze styroduru to jeden z bardziej popularnych oznakowań sklepów, firm lub galerii handlowych. W większości przypadków do zastosowań wewnętrznych lub przy użyciu specjalnych farb również na zewnątrz. Dla podniesienia walorów wizualnych na lico liternictwa stosuje się pleksi, PCV lub np. aluminium.
Przykładowe realizacje:
STRONY WWW
Projektowanie stron WWW, zgodnych ze standardami, z wykorzystaniem technologii HTML, XHTML, CSS, JS, PHP, MySQL, Flash - od prostych stron- wizytówek do bardziej rozbudowanych witryn, opartych na bazach danych czy autorskich mini systemach CMS;
Wycena zaprojektowania i wykonania serwisu WWW jest określana indywidualnie, na podstawie specyfikacji wymagań klienta, a na jej wysokość wpływ ma między innymi:
Realizację zlecenia rozpoczynamy dopiero po omówieniu z klientem szczegółów i specyfikacji projektu [uwagi] oraz po dostarczeniu kompletu materiałów jakie mają znaleźć się na stronie internetowej.
Nie podejmujemy się szczegółowej wyceny, wykonania strony WWW bez przeprowadzenia rozmowy z klientem, poznania jego oczekiwań i wymagań odnośnie danego projektu, oszacowania czasu potrzebnego na realizację zadania, itd.
Przykładowe realizacje: